Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Πρωινό Καφεδάκι


  Δεν ξέρω αν φταίει το γεγονός οτι είμαι εθισμενη στον καφέ ή απλά ψάχνω δικαιολογίες για να ξυπνήσω.. Το σιγουρο είναι όμως πως είμαι εθισμένη στον ΚΑΛΟ καφέ!
Ειδικά όταν η μερα σου πρέπει να αρχίσει με μια επίσκεψη σε κάποια δημόσια υπηρεσία και με οτι συνεπάγεται αυτό..
Πόσο τελικά μας βοηθά ο καφές όντως να ξυπνήσουμε και πόσο μπορει να μας χαλάσει την διάθεση ένας κακός πρωινός καφές??
Προσωπικά πιστεύω το πρώτο σίγουρα!!! Ίσως γιατί είμαι καπνιστρια και στο μυαλουδακι μου το τσιγάρο είναι άρτια συνδεδεμένο με τον καφέ. Ή και το αντίστροφο..
Αν όμως ξυπνούσαμε και είχαμε ένα λόγο να παραμείνουμε στο κρεβάτι παρά να σηκωθουμε,θα μας ένοιαζε τόσο ή αν το "παρεάκι" μας ήταν το ιδανικό θα μας ενδιέφερε αν ο καφές είναι καλός ή μέτριος?
Το μυαλό και η ψυχολογια μας ,μας παίζουν άτιμα και πονηρά παιχνίδια! 
Πρωινό ή όχι ξύπνημα,καλό παρεάκι ή όχι, αν το πρωί σύρεις το κορμί σου μακριά απ το κρεβάτι με καλή διάθεση και σκεφτείς πως η ζωή είναι μικρή για να σε νοιάζουν αυτά και είναι τόσο όμορφη για να χάνεις στιγμές της παραγγέλνοντας τον τέλειο καφέ χαλόντας την διάθεση της σερβιτόρας(που δεν σου φταίει για τα νεύρα σου!), ένας όχι τέλειος καφές θα σου μοιάζει υπέροχος.
Εξάλλου επι της ουσίας δεν χρειάζεσαι την καφείνη για να σου φτιάξει την μέρα,αλλά την αισιοδοξία μέσα σου ως οντότητα.
Αισιοδοξία. Το καλύτερο και υγιέστατο ναρκωτικό . Πάρτε το σε απεριόριστες δόσεις!!!

Υ.Γ: Μιλώ εκ του ασφαλούς γιατί εγώ τουλάχιστον τώρα πίνω έναν πραγματικά τέλειο καφέ δια χειρός Γωγούς στο cafe Ευφορία στην Ακτη Δυμαίων. Ευχαριστώ Γωγώ που μου συμπλήρωσες την ήδη καλή μου διάθεση με το χαμόγελό σου και τον master καφέ σου!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου