Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Η Ευτυχία μεσα μας.



"Θα σε κανω ευτυχισμένη "..
Ειναι η ατακα/υπόσχεση που απεχθάνομαι . Λες και καποιος σε βλέπει καθισμένη σε μια γωνιά βυθισμένη στη μιζέρια και τρεχει να σε σώσει απο αυτήν! Και τρελαίνεσαι!
Αρχίζεις τις σκέψεις τύπου "Δεν ειμαι ευτυχισμένη?Τι μου συμβαίνει?Πως μοιαζω στους γυρω μου?". Σκέψεις -χάσιμο χρονου διότι στις τοποθετεί αβίαστα κάποιος ο οποίος δεν εχεις ιδέα αν ειναι ικανός να σου προσφέρει το 1/4 της "ευτυχίας" που σου υπόσχεται..
Αυτη η φράση ειναι η Νο1 αποδειξη εγωισμού.
Του ανθρωπου που στην λέει. Οχι του δικου σου!
Σαν να τρως ενα χαστούκι που φωνάζει "Ειμαι καλύτερος,εξυπνότερος και ανώτερος να σου δωσω αυτο που δεν μπορεσες εσυ να δωσεις στον εαυτο σου".
Και συνεχίζεις να απορείς τι ειναι αυτο σε σενα που μπορει να κάνει καποιον να σκεφτεί πως δεν εισαι ευτυχισμένη!
Για τον καθέ άνθρωπο η ευτυχία εχει διαφορετικές εκδοχές.
Για την μητέρα μου πχ που ειναι παντρεμενη απο πολυ μικρή και με τον ιδιο άντρα στο πλευρό της επι 36 συναπτά έτη,ευτυχία ειναι ο γάμος.
Για την ξαδέλφη μου που ειναι μια επιτυχημένη επιχειρηματίας ειναι η εργασία.
Για μενα προσωπικά,ειναι η Ισορροπία.
Η ισορροπία μεσα μας. Η αισιοδοξία.
Για όλα υπάρχει το αντίθετο τους.
Καλό-Κακο. Ζενίθ-Ναδίρ.
Κι ολοι έχουμε επισκεφθεί και τα δυο άκρα.
Η ισορροπία ομως ειναι αυτό που μας εξελίσσει. Που κρατα τον πλανήτη σε μια τροχιά. Που σε βαστα δυνατή σε καθε πέρασμα απο το ενα άκρο στο αλλο.
Κανείς δε θα μπορέσει να σου δωσει ενα κομμάτι ευτυχίας,μαλλον εννοούν ενα κομματι ευτυχίας διαφορετικό απο αυτο που γνώριζες ήδη οτι μπορείς να έχεις ή ήξερες,αν δεν πεισεις η ιδια τον εαυτο σου πρωτίστως  πως την αξίζεις. Για σένα,απο σένα..
Η αισιοδοξία είναι πίστη.
Και η πίστη σε οδηγεί μονο σε δρομο μπροστινό.
Σου δινει δυναμη,κουράγιο και τέτοια αυτοπεποίθηση που καποια στιγμή,μπορει και την επόμενη,η απαντηση που θα δώσεις σε οποιον σου πει "Θα σε κανω ευτυχισμένη ",να είναι:
"Ευτυχισμένη είμαι. Μπορείς ομως ,αν θες,να προσπαθήσουμε μαζί να δώσουμε ο ενας στον αλλον λιγη ακομα παραπάνω..."
You will always want a little piece of more heaven..😉


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου