Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΦΟΡΑΜΕ?

Αν ανατρέξω στα παιδικά μου χρόνια και στην ηλικία των 3 μου(που ελάχιστα θυμάμαι..) και λάβω πολύ σοβαρά υπ' όψιν μου τις καταγγελίες της μαμάς πως ο μικρότερος μου αδελφός μου ήθελε να ντύνεται με ρόζ φορεματάκια διοτι ζήλευε που τα φορούσα εγω , και αναλογιστώ πως ο αδελφός μου πλέον ειναι ένας άντρας 1.85 καθαρό αρσενικό, τότε όχι,δεν είμαστε οτι φοράμε..
Και αν περάσει μπροστά μου σαν ταινία ο εαυτός μου όλα τα χρόνια αυτά μέχρι σήμερα της ζωής μου με τις στυλιστικές επιλογές της μαμάς (αρχικά) και έπειτα δικές μου, τότε είμαι απόλυτα σίγουρη πως όχι,δεν είμαστε οτι φοράμε. Γιατί σε αυτήν την περίπτωση θα έπρεπε να λέγομαι Αναστασιος και όχι Αναστασία,μιας και εκτός απο ,αναγκαστικά πάντα, κάποιες περιπτώσεις που φόρεσα πχ φόρεμα ή φούστα, δεν έχω νιώσει περισσότερο άνετα απο τα jeans μου!!
Παλιά ντυνοσουν με οτι ήθελες να κάνεις την επανάστασή σου. Το ρούχο ήταν το δικό σου fashion statement απέναντι στο κατεστημένο ή σε ότι σου επέβαλαν ή πήγαινες κοντρα σε αυτούς που δέχονταν οτι τους επέβαλαν..
Γυναίκα με jeans και t-shirt ,μα ανορεξική, its ok, μα αν τύχει και φορέσει τα ίδια μια γυναίκα ευτραφής τοτε κοιτάμε λες και έχει ντυθεί ET  ο εξωγήινος. Και γιατι θα πρέπει το ρουχο ή η μόδα να επηρεάζουν την κρίση,την άποψη μας για την προσωπικότητα κάποιου??
Αλήθεια, πόσοι και πόσες έχουμε ακούσει την γνωμη της trendy φίλης μας στο δοκιμαστήριο και έχουμε αγοράσει κάτι το οποίο είναι πέρα απο την δική μας προσωπικότητα?
Μπορούμε να πειραματιστούμε,να ακούσουμε απόψεις, γιατί άλλο στύλ και άλλο "φορώ πάνω μου όλους τους οίκους και τις βιτρίνες", μα πάντα ντυνόμαστε με ότι εμείς νιώθουμε άνετα .
Το "φαίνεσθαι" σπάνιες φορές συμβασίζει με το "είμαστε" πλέον. Γιατί τα runway fashions shows ,δεν απευθόνται στο 67% των γυναικών σήμερα. Και λόγου χρημάτων μα και λόγω ύψους ,κιλών,πόντων και κοινωνικου περίγυρου ίσως. Η βιομηχανία της μόδας δημιουργεί στύλ. Και εκει πρέπει να επικεντρώνεσαι πάντα σκεφτόμενη τι θα βάλεις ή αγοράσεις. Δίνει το πρότυπο, την βάση για να βρεις εσύ αργότερα ευέλικτα πάντα πάνω σε αυτό το δικό σου στύλ.
Το στύλ είναι παντού. Στη μουσική,στην τέχνη,μα πάνω απ όλα βρίσκεται μέσα μας..
{ συνεχίζεται...}

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου