Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

yunanistan ziyaret nedenleri!




Yunanistan Ziyaret İçin 10 Neden







Yunanistan Amerikalılar (ve Santorini, üst balayı yerlerinden biri olan pitoresk ada sayesinde) 20. en popüler turizm iken, hala bulunamadı için fırsatları ve [neredeyse] ıssız plajlar keşfetmek için vardır. Ben yanlışlıkla Yunanistan'da bir ay geçen Eylül geçirdi. Ben bir hafta kalmak ve daha sonra Atina üzerinden terk planlıyordu ederken, ben bile daha uzak Atina'dan beni gönderdi yelken gezisi aldı. Ben yelken yapıldı Yani sonra geri Atina yolumu, bir ada, bir kez yapma yavaş süreci başladı. İşte ben yol boyunca aşık 10 şeylerdir.

Fotoğraf: Yunanistan sadece bir büyük fotoğraf op. Yunanistan'ın kötü bir resim çekmek için ciddi zor. Güneş ışığı ve günbatımı ile birlikte mavi kapılı Akdeniz ve badanalı binalar, bir başbakan fotoğraf destination.Beaches Kiklad adaları yapmak: Yunanistan (sadece 227 yerleşim) 6.000 adaları ile sizin beğeninize en az birini bulacağınızdan emin olabilirsiniz: Kırmızı kum, siyah kum, beyaz kum, çıplak, kalabalık ıssız ... Yunanistan yok plaj tek tip bir üst giyiyor gerektirir biridir. Dikkat bayanlar, telefoto lensler ile eski Amerikan ve Kanadalı erkekler Santorini (onlar da Mykonos konum, ama ben, onlar bizim fotoğraf çekmek olmaz şaka ediyorum kim) .Ferries boldur: Yunanistan'da adalar arasındaki Ulaşım harika. Birkaç yıl önce yüksek hızlı feribot eklenmesiyle, her zaman bir feribot gelmeden ya da çıkış var gibi görünüyor. Bazı insanlar yavaş standart feribot şikâyet ederken açık üst deck.Sailing üzerinde güneşlenen, olmak hiçbir yerde olduğunda, onlar mükemmel yavaş seyahat seçeneği vardır: Med Yelkenli nihai lüks fantezi gibi geliyor, ama birçok bütçe yelken seçenek vardır Kendi yat var ne yoksa. ;) Ben bir bütçe yelken gezisi aldı - 8 kişiyi 50 'yata. Bu yakın kesimlerde, ama yine de eğlenceli bir deneyim oldu. Highlights (! Sağ tekne kapalı) Akdeniz'in ortasında yüzmeye ve-port Rus mega yatlar yanında yukarı çekerek bulundu. Ahh, yelken life.Windsurfing ve bisiklet: Yunanistan'da birkaç adalar dünyaca ünlü uçurtma sörfü ve rüzgar sörfü yerleridir. Ben bir bütçe olduğu için, ben Naxos 230 $ 6 saatlik windsurf sınıfı almak istemiyordu. Ben herhangi fiyatlarını veya intro sınıfları vardı sordu ve 13 $ için bir 2 saatlik ders almak kadar sona erdi! € 3 günde benim bisiklet kiralama ekleyin ve ben bir bargain.Wine de o kadar spor oldu: Uzo en sık her şey Yunan ile ilişkili, ancak Yunanistan da bir patlama şarap bölgesi, (çok az olan ihraç olduğunu ABD veya Kanada). Santorini sayısız şarap imalathaneleri ve turlar ve en iyi şekilde beyaz şaraplar için bilinir. Yunanistan'da, ev beyaz şarap sipariş ettiğinizde, lezzetli ve yerel olmak üzere kaçınılmazdır. Opa Küçük bir kasaba dostu: Eğer bir oda kiralamak ve yanlışlıkla bir kaç yıl kalmak olabilir gibi Cyclades az turistik adaların bazı hissediyorum üzerinde. Naxos ve Paros genellikle yolculukları ve parti kalabalık tarafından atlanır, böylece yerlilerin samimiyeti farklı bir duygusu var. Santorini yerel Neden Naxos için gidiyoruz ", diye sordu? Bu, orada yapacak bir şey çok sessiz. ! Geceleri, meşgul değil, hiçbir insanlar "Mükemmel, ben quiet.Athens gibi: Atina genellikle donuk olduğu için kötü bir rap alır" yol sen 5 saat varsa, bu bütün manzaraları görmek için yeterli Atina'da "tür . Onlar isyan değilken - - olsa bir çok yapılabilen bir şehir ve yaklaşık 2 gün geçirmek için eğlenceli bir yer. Gerçeği: Akropolis ve müzeleri görmek ve zevk antik history.Food, gıda, gıda dalmış olan Yunanlılar gıda biliyorum - inanılmaz balık, gyros, Yunan salatası, beyaz peynir, kalamata zeytin, ekmek, zeytin yağı, meze, sadziki, saganaki , Spanakopita, musakka, dolmades, souvlaki, akşam yemeği, Yunan yoğurt ve bal, gelato, nutella krep ile ücretsiz uzo ... Yunanistan'da gerçekten de yedik. Yunanistan'da bir pescatarian ve sıkı bir vegetarian.Affordability olmak oldukça mutlu oldu: Yunanistan omuz mevsim (ilkbahar veya sonbaharda) yolculuk, özellikle inanılmaz uygun fiyatlı. Yunanistan "Avrupalı" pahalı olma klişe alır, ama ben Avustralya, Türkiye, ya Hawaii'de mi daha ben günde daha az para harcadı. Sürece Mykonos açık kalmak gibi, tüm Kiklad adaları yoluyla bütçe seçenekleri bulabilirsiniz. Ben, senin 3 Euro bisiklet kiralama, 2 Euro gyro, 2 Euro gelato ... eklemek Naxos bir balkon ve A / C ile tek bir oda için 20 Euro / gece ödenen ve lüks yaşam bir bütçe yolda demektir!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου