Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

Πόση επιρροή θα είχε η μόδα αν δεν υπήρχαν τα MME??

Παρακολουθούσα στην τηλεόραση χθές ένα ωραιοτατα πλασαρισμενο βίντεο το οποίο αναφερόταν στην νέα τάση της μόδας :" Παντού σημαίες". Και ταυτόχρονα θυμήθηκα πως η υπέρλαμπρη ξαδέλφη μου έχει ακόμα καταχωνιασμένο στην ντουλάπα της ένα λευκό T-shirt με την σημαία ως στάμπα της Αγγλιας. Βέβαια, τώρα σίγουρα αν το φορέσει δεν θα καλύπτει καν τον αφαλό της και θα είναι σαν να φορά 2 νουμερα μικρότερο μπλουζάκι,μιας και το έχει εκεί μέσα για τουλάχιστον 13 χρόνια. Παρόλαυτα έτρεξε να της τηλεφωνήσω και να βεβαιωθώ πως δεν το έχει πετάξει γιατι είναι πάλι "στην μόδα".
Τότε σκέφτηκα " Μα καλά,ήταν ήδη ως trend χρόνια πρίν....". Και έτσι είναι,απλά όπως είπαμε, τα ρούχα μεταλλάσονται με τρόπο μαγικό που μόνο οσοι ασχολούνται σε αυτόν τον λαμπερό χώρο ξέρουν να κάνουν μοναδικά..
Το θέμα όμως είναι πως μέχρι να λάβει εμένα ο εγκέφαλος μου την είδηση,να μου γίνει πλύση και να πάω έπειτα να το αγοράσω, κάποιος άλλος έχει παρέμβει. Κι αυτός δεν είναι άλλος απο τη μικρή οικογένεια "τερατάκων πανούργων" των ΜΜΕ.
Αν πχ δεν μου είχαν πλασάρει εμένα το logo των Rolling Stones ως ένα απο τα απόλυτα trends των εποχών και αν δεν το έβλεπα σε καθε διαφήμηση, ίσως και να μην μου περνούσε ποτέ απ το μυαλό πως μια γλωσσίτσα θα έκανε τόσο θόρυβο..Και οι Rolling Stones είναι μόνο ένα παραδειγμα..
Όμως τελικά θεωρώ πως αν έχεις πλάσει μια προσωπικότητα και ένα στύλ (αυτά συνδέονται) ,οτι και να σου πλασάρει το κάθε περιοδικό, τηλεόραση κλπ, έσυ ξέρεις ήδη τι σε αντιπροσωπεύει και τι όχι.. Αν δεν μου άρεσε τόσο πχ η rock μουσική, ίσως και να μην γνώριζα τους Rolling Stones ούτε το logo τους. Ή αν μεγάλωνα σε μια πολύ συντηρητική οικογένεια ή με θρησκευτικά υποβαθρα πιο έντονα, ίσως και να μην με άφηναν να φορέσω πάνω μου μια γλώσσα.
Ή αν δεν είχα καν τηλεόραση ή άλλο μέσο επικοινωνίας να μην ήξερα καν τι σημαίνει jeans!
Και γνωρίζετε ήδη πολύ καλα πως υπάρχουν άνθρωποι που ζουν ή έχουν μεγαλώσει με όλες τις ελλείψεις ή ψυχαναγκασμούς τους παραπάνω . Και επιβιώνουν χωρίς να τους πολυ νοιάζει τι logo θα έχει το μπλουζάκι επάνω. Αρκεί να έχουν ένα μπλουζάκι και αρκεί να μπορέσουν να ζήσουν λίγα χρόνια παραπάνω και ας γεμίσει τρύπες ή σκιστεί..
Άλλωστε, κι αυτά trends δεν τα παρουσιάζουν..?? Για εμάς προφανώς μονο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου